Carrolajsa

Alla inlägg den 7 november 2016

Av Caroline - 7 november 2016 21:12


Den här dagen har gått i ett. Jag började dagen med att gå en sväng till biblioteket. Därefter har jag storstädat rummet, handlat, tvättat, varit ute på lunch och pluggat.


Har en del plugg kvar innan jag kan krypa ner i sängen men oj vad jag ser fram emot det, är helt slut i kroppen. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!  



Fick äntligen besök av Henry! Har inte dammsugit sedan jag flyttade hit.

Vi får låna dammsugare på kontoret men jag har inte haft tid att göra det än

för det känns lite omständigt men idag kom äntligen dagen,

känns så skönt att ha ett rent rum.

     Har spenderat 6 euro på en maskin tvätt, kul... 
    När jag var och tvättade mötte jag två vänner som skulle gå och äta och snällt

nog fick jag följa med. Vi gick till en av studentrestaurangerna där det är 

billigast att äta, denna stora portion kostar 4 euro, lagom!

Under alla pommes gömmer sig friterad ost av något slag med någon

grönsak, smakar inte supermycket men det är bra nog. 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards