Carrolajsa

Alla inlägg den 6 november 2016

Av Caroline - 6 november 2016 20:15


Idag har det blivit plugg hela dagen. Har jobbat på min uppsats och jobbat med mina anteckningar. Känns lite som evighetsjobb båda sakerna men så länge man känner att man gör framsteg så är det bra. Förutom plugg har jag tagit en promenad, även den här gången i regn, för jag kände att jag behövde rensa tankarna lite. 


Imorgon ska jag en sväng till skolan och lämna tillbaka böcker och sedan måste jag handla lite. Har även planerat att sitta och jobba en stund i biblioteket eftersom jag har tillgång till alla böcker där. Nu ska jag återgå till att läsa om krigets lagar.

Hoppas ni får en fortsatt bra helg, kram!


       

Av Caroline - 6 november 2016 11:49


God förmiddag! 


Här i Ghent är pluggandet i full gång. Vaknade tidigt som vanligt så har jobbat en del på min uppsats i miljörätt. Miljörätt är ett ganska svårt område för det är så stort men det är riktigt intressant så det är kul. Har inga andra planer idag förutom att plugga så förhoppningsvis innebär det att jag hinner med en hel del. 


Hoppas ni får en trevlig söndag, kram! 


Mitt sällskap för dagen... ;)   


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards