Carrolajsa

Alla inlägg den 11 november 2016

Av Caroline - 11 november 2016 11:04


God förmiddag! 


När jag vaknade var jag, i ett par minuter, övertygad om att det var lördag. Idag är det nämligen en helgdag här i Belgien så vi är lediga. Inte för att jag inte tycker om skolan men det är väldigt passande att vi är lediga just idag för jag har megamycket att göra. Känns skönt att ha tre dagar framför sig då man bara kan beta av en massa saker. Dessutom är vi några som ska ut och resa en sväng i nästa vecka så måste förbereda nästa veckas plugg också. Vi ska nämligen till Polen ett par dagar.


Ämnen som jag ska jobba med idag är miljörätt, mediarätt och externa relationer. Har presentationer i alla tre ämnen så det är en hel del att förbereda.


Hoppas ni får en bra fredag, kram!  


En bild från Lille. Ser inte såhär fräsch ut nu kan jag säga hehe.

Har nämligen kletat in håret i medel som ska ge håret lite näring ;)

   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards