Carrolajsa

Alla inlägg den 23 november 2016

Mat

Av Caroline - 23 november 2016 16:45


Jag är inte den som blir sugen på saker så ofta, vet inte hur många gånger mina föräldrar och pojkvän blivit irriterade för att jag inte kommer med förslag på mat. Här i Belgien har jag dock blivit lite sugen på saker från Sverige, dock inte så mycket riktig mat utan mest småsaker. Det mesta kan man ju hitta i Belgien men det är några saker som jag ännu inte hittat, till exempel: 


 


Lingongrova special, lussebullar, citron lättdryck, mjukost och jordgubbskräm. Äter typ aldrig kräm pga mycket socker men har varit sugen på det sedan i somras men det blev aldrig att jag åt det innan jag flyttade hehe. Lussebullar har jag ju dock hittat på IKEA men har ju varken ugn eller frys så det blir lite svårt. Men man ska ju ha något att se fram emot när man kommer hem också hehe. 


Av Caroline - 23 november 2016 10:13


God förmiddag! 


Klockan är strax över 10 och jag har redan gjort allt på min "to do list", älskar sådana dagar. Idag blir det plugg hela dagen, är glad att jag slipper gå ut för här är så tråkigt väder... 


Dagens plugg består av att öva presentation, läsa om krigets lagar samt förbereda fredagens seminarium i mänskliga rättigheter. Fullt upp med andra ord så det är bäst att börja. Hoppas ni får en bra dag, kram!


Hade inte tackat nej till en resa till ett varmt land just nu.

Hade man fått välja hade jag gärna åkt till ett ställe där man kan surfa.

Fick lite mersmak efter att jag provade på det i Sydafrika,

det var bland det jobbigaste jag gjort men det var såååå kul! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards