Carrolajsa

Alla inlägg den 17 november 2016

Av Caroline - 17 november 2016 12:31

Hej!

Då var ett av dagens ämnen avklarat och två återstår. Vi slutade lite tidigare på miljörätten så ska gå en sväng för att få lite frisk luft. Men vilken skillnad det är på vädret i Gent jämfört med Krakow. Jag höll på att dö av kyla i Polen. Jag var beredd på kyla men inte så kallt. Egentligen var det inte superkallt, typ mellan 1 och 3 plusgrader kanske, men än så länge har det knappt varit så kallt i Gent. Ett par dagar var det kallt men annars är det tillräckligt "varmt" för att ha en tunnare jacka om man har tjock tröja under (och vantar och halsduk). Min kropp är inte så förtjust i kyla utan blir väldigt stel och öm så det var skönt att komma tillbaka till Belgien. Dock saknar jag värmen och sängen i lägenheten i Krakow, det var väldigt mycket bättre än vad jag har här i Gent. Livet är inte lätt hehe.

Nu måste jag fortsätta med min skoldag. Hoppas ni har en bra dag, kram!

Såhär såg det ut när vi kom till Auschwitz, allt var vitt av frost...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards