Carrolajsa

Alla inlägg den 8 november 2016

Av Caroline - 8 november 2016 20:29


Vilken dag det här har varit. Den började bra men framåt dagen började jag känna mig helt matt, känns som att jag ska bli sjuk... Har dock inte tid att bli sjuk för ska iväg nästa vecka... Dessutom har jag megamycket att göra i skolan så det är ingen bra kombination. Vi har även haft väldigt tråkigt väder idag, helgrått och regn.  


En del av morgondagen kommer spenderas i Bryssel så det blir ett trevlig avbrott från det hela. Kvällen kommer dock ägnas åt plugg.


Hoppas ni har haft en bra dag, kram!


   

Av Caroline - 8 november 2016 14:45


För ett tag sedan var jag ju på en Harry Potter utställning i Bryssel. De visade kläder och föremål från flera av filmerna så det var himla kul att se. När jag var yngre var jag ett riktigt HP-fan, jag läste alla böcker, såg alla filmer, hade en massa saker med HP såsom sängkläder, kort, muggar, trollstav, dockor, ja you name it. Blev så sugen på att se filmerna när jag var på utställningen så det får bli en av de första sakerna jag gör när jag kommer hem hehe. 


Eftersom det var så mycket fint att titta på tänkte jag dela med mig lite av vad jag fick se:


                 
           


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards