Carrolajsa

Alla inlägg den 9 november 2016

Av Caroline - 9 november 2016 21:35


God kväll! 


Idag åkte vi ju på utflykt till Bryssel, vi skulle nämligen på besök i Europaparlamentet. Det är bara en del som ligger i Bryssel men vi fick se en liten sal, få lite information om hur EU fungerar samt se "the Chamber" där förhandlingar äger rum. Det var väldigt kul att se! 


Efter det åkte vi in till stan och gick en sväng. Det regnade dock en massa och var kallt så var inte superkul väder. Det blev lunch och sedan tittade vi på två sevärdheter innan vi åkte hem igen. Vi var hemma vid 17 och efter det har det blivit plugg. Ska fortsätta en stund till innan det blir sängen men ser fram emot att krypa ner under mitt täcke (har äntligen skaffat ett) och hoppas på en god natt sömn. Hoppas ni har haft en bra dag, trots valresultatet.... Kram!


         



Av Caroline - 9 november 2016 09:03

Jag säger bara fy! Igår sa jag att jag blir inte förvånad om jag vaknar imorgon och Trump är på väg att bli den nya presidenten. För en gång skull hoppades jag dock att jag skulle ha fel men dessvärre inte. Jag undrar vart världen är på väg... Förhoppningsvis tar amerikanerna sitt förnuft till fånga i nästa val och förhoppningsvis hinner han inte göra alltför mycket skada under dessa fyra år... Jag hoppas innerligt att han inte hinner göra alltför många människor skada...

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards