Carrolajsa

Alla inlägg den 24 oktober 2014

Av Caroline - 24 oktober 2014 11:43

Utanför fönstret är det grått och regnet hänger i luften, verkligen höstigt... Lite sol hade inte skadat. Igår fick jag reda på att en bekant till mig ska åka till Costa Rica nästa vecka, blev ju lagom avundsjuk då. Jag hade ju inte tackat nej om han hade velat packa ner mig i sin resväska om man säger så, hehe. 

Fast egentligen spelar det inte så stor roll för min del om det är sol här hemma eller inte för jag ska sitta inne och plugga hela helgen. Som vanligt har vi mycket material att plugga in till tentan men vi skriver bara 5 timmar så det gäller att ha koll på var man hittar allt i lagarna för att spara tid.

 
Nu ska jag återgå till mina extentor men jag önskar er alla en riktigt trevlig fredag <3 

 

     

Strand, sol och vatten - den kombinationen hade inte varit helt fel

 

 

 


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards