Carrolajsa

Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Caroline - 5 oktober 2014 21:15

Då var den här helgen snart över. Jag har haft en väldigt trevlig helg med mys, dans, vänner och plugg. Idag stod plugg och möte på schemat så det var en bra avslutning tycker jag. Det blir dock sängen väldigt tidigt för är så grymt trött och klockan ringer ganska tidigt imorgon. (ska komma ihåg att ställa klockan för natten till idag vaknade jag och fick för mig att det var söndag så jag var tvungen att ställa klockan så att jag inte skulle missa skolan. Insåg dock efter en stund att det bara var lördag så fick stänga av klockan igen. Dock skönt att jag kom på mig själv för annars hade den ringt 5.30...)
Hoppas ni har haft en bra helg och att ni har en bra vecka att se fram emot! <3

Det bjöds på pizza på mötet idag ;)

Av Caroline - 5 oktober 2014 20:17

Jag är inget stort fotbollsfan men det är såklart väldigt kul när ett skånskt lag vinner Allsvenskan. Heja Malmö FF :) 
Många i min familj och många av mina vänner är riktiga MFF:are så jag vet många som är glada nu.

   

Bild lånad från mff.se 

Av Caroline - 5 oktober 2014 19:32

Jag gjorde ett test för att kolla mina "skånska-kunskaper", fick två fel så jag skulle nog kalla mig ganska skånsk. Jag har ju bott i Skåne hela mitt liv men jag pratar inte med extremt bred dialekt men de skånska orden har jag uppenbarligen koll på ;) 

Vill du också testa så är det här länken till testet: http://www.expressen.se/kvp/hur-bra-ar-du-pa-skanska-3558693/

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards