Carrolajsa

Alla inlägg den 17 oktober 2014

Av Caroline - 17 oktober 2014 09:40

Undra om jag har sprungit maraton i sömnen? Min kropp känner sig nämligen helt slut. Kan bero på att jag fick en lite krafturladdning igår kväll. Det hade nog bara varit för mycket under dagen med två veckor kvar till tenta, mycket tänk och prat om Kenya och skrivande med pojkvännen (det i sig gjorde ju inte mig ledsen men det faktum att han inte kommer komma hem förrän om några månader är ju väldigt tråkigt). Fast jag fällde några tårar och det var nog det som behövdes för det kändes mycket bättre efter det. Ibland blir det bara för mycket och då måste man tömma lite.


Den här dagen ska jag ägna åt att plugga, surprise där hehe. Som sagt är det ca två veckor kvar till terminens första tenta så nu är det bara till att köra. Hoppas ni får en bra fredag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards