Carrolajsa

Alla inlägg den 20 oktober 2014

Av Caroline - 20 oktober 2014 23:35

Nu under hösten och vintern är min konsumtion av ljus ganska hög. Det är både mysigt och det värmer. Fast det tar nog en del syre för idag när jag satt vid skrivbordet började allt snurra. Att det tar syre har jag dock erfarenhet av efter en rad luciatåg med tärnor som har svimmat till höger och vänster. Att öppna fönstret hjälpte dock ;)
Hela eftermiddagen och kvällen har jag ägnat åt att plugga men nu blir det sängen. God natt!



Av Caroline - 20 oktober 2014 08:00

God morgon!
Vilken dröm jag har haft i natt, väldigt händelserik om man säger så. Jag var gift och bodde i ett stort hus, so far so good, men min man och jag hamnade i ett bråk så han började jaga och misshandla mig. Det blev skrik, knivhugg och jag vet inta allt. Väldigt konstig dröm och man känner sig inte direkt utvilad när man vaknar… mysko…

Aja nog om konstiga drömmar! Idag väntar två möten, ett seminarie och en massa plugg.

Hoppas ni får en bra dag!  

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards