Carrolajsa

Alla inlägg den 12 oktober 2014

Av Caroline - 12 oktober 2014 22:07

Idag har jag drömt mig in i framtiden. Jag och min syster har varit på fest-och bröllopsmässa. Där fanns så många fina klänningar, tårtor, ringar, blommor, ja allt! Bröllop är inte aktuellt för varken mig eller min syster men jag har alltid älskat bröllop och har länge drömt om och planerat mitt eget. Det gäller att vara förberedd för framtiden ;)
Dessutom var mässan i ett slott precis vid vattnet vilket inte gjorde det sämre.
Nu ska jag snart sova och förhoppningsvis drömma om fina klänningar och tårtor.
God natt <3

Dagens höjdpunkt var att träffa fantastiske Lars Wallin!

Utsikten från slottet. Tror jag ska gifta mig här...

Visning av fina klänningar

Anne Wilson var också på plats...

Dagens goodiebags och inspiration :)

Av Caroline - 12 oktober 2014 10:23

God morgon!
Morgon och morgon, själv har jag varit uppe i några timmar och har hunnit plugga, duscha och ätit en god frukost. Nu ska jag snart till kyrkan och lyssna när kören sjunger och sedan får vi se vad den här dagen bjuder på.
Hoppas ni får en trevlig söndag!

Har myst runt i min väldigt sköna och fina kimono nu under morgonen :)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards