Carrolajsa

Alla inlägg den 30 oktober 2015

Av Caroline - 30 oktober 2015 16:36


Nu är jag helt slut, har varit ute i trädgården och räfsat löv i ett par timmar. Vi har ett stort bigarråträd samt ett äppelträd som naturligtvis tappar alla löv såhär års och det blir så himla mycket löv. Förväntar mig värsta träningsvärken i armarna imorgon samt problem med knä och handled (gamla skador, känner mig som 80...) men nu är majoriteten av löven packade i säckar så det känns skönt. Nu ska jag göra lite mindre fysiskt krävande arbete vid datorn en stund och sedan får vi se vad kvällen bjuder på. Hoppas ni har haft en bra fredag än så länge, kram! 


 
Före




Efter 
Hur ledsen blir man inte när man precis har tagit upp alla löv så kommer en vindpust och löven börjar åter falla ner...?  




Av Caroline - 30 oktober 2015 09:14

God morgon! 

Det blev lite mer sömn natten till idag jämfört med igår så det var ju skönt. Kan dock inte säga att jag är utvilad för har ganska många timmars sömn att ta igen men det är alltid en början. Satt framför datorn hela dagen igår och försökte strukturera upp lite saker, svara på mejl, skicka mejl och försök till att planera min kommande utbildning. Inte det lättaste men det löser väl sig. Jag lär fortsätta sitta vid datorn idag också, har lite saker kvar att fixa. Men jag önskar er en trevlig fredag, kram! 


   
Tog en liten promenad igår också, skogen är så himla fin såhär års! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards