Carrolajsa

Alla inlägg den 13 oktober 2015

Av Caroline - 13 oktober 2015 22:14


Efter en lång dag med mycket plugg, träningsvärk, tråkigt väder och trötthet blir det snart sängen. Jag hoppas på bättre sömn i natt för natten till idag bjöd inte på mycket av den varan. Låg i sängen minst 1,5 timme innan jag somnade. Vet inte varför för jag tänkte inte ens på vettiga saker utan det var pojkvänsproblem från förr (vilket inte alls är aktuellt längre), det var framtidsdrömmar, tankar om hur jag ska spendera nästa sommar ja kort sagt saker som jag inte behöver ta itu med nu. Blir så trött på mig själv ibland. I vilket fall som så har jag fått gjort en hel del saker idag så jag känner mig pyttelite lugnare än vad jag gjorde igår så förhoppningsvis gör det susen för min sömn. Ska man tänka positivt kommer jag vara så redo inför framtida eventuella barn eftersom jag verkligen får lära mig hantera sömnlösa nätter. Även om jag vet att det kommer bli helt annorlunda så kan man ju ha det som önsketänkande ;)


Jag hoppas ni har haft en bra dag, god natt!


 
Dropp, dropp, dropp 




Av Caroline - 13 oktober 2015 13:02

God eftermiddag! 


Idag var det som sagt dags för skola igen. Det var en väldigt intressant föreläsning som väntade oss så det var tur. Resten av dagen kommer bestå av plugg, oväntat jag vet. Men nu är det inte alls långt kvar till tentan och idag fick vi lite tips och saker som är bra att ha med sig i pluggandet inför tentan och jag var nog inte ensam i salen om att få ont i magen... Ska gå igenom lite anteckningar och sedan blir det läsning hela dagen. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards