Carrolajsa

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Caroline - 24 oktober 2015 09:45

God morgon!


Hoppas allt är bra med er denna lördag. Här är pluggandet i full gång! Precis som hela gårdagen ägnades åt plugg kommer även denna dag göra det. Ska plugga på kungar, straff, religion, kvinnor ja typ allt man kan tänka sig. Snart är det enda jag kan rättshistoria, det är det enda som får plats i mitt huvud hehe. Det har redan börjat för jag hade tänkt skriva ut på skolan igår men det gick sådär för på väg till skolan kommer jag på att jag glömt mejla dokumentet till mig själv och jag hade inte med datorn (hade tänkt ta med den men lät bli, jag borde börja följa mina egna första tankar för de har oftast rätt…). Istället fick jag åka hem om efter skolan, mejla dokumentet, åka iväg till biblioteket mitt i rusningstrafik (bussen tog typ en halv evighet) och skriva ut. Det löste sig tillslut men tog väldigt mycket mer tid än planerat. Aja så kan det vara. Nu har jag åtminstone alla papper utskrivna och kan ägna de kommande dagarna åt repetition och memorering.


Jag ska fortsätta med mina kungar nu och önskar er en trevlig lördag, kram! 



Det var en väldigt fin (men blåsig) höstdag igår! 



   



 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards