Carrolajsa

Alla inlägg den 27 oktober 2015

Av Caroline - 27 oktober 2015 14:00

 


Det känns som att det är en evighet sedan jag shoppade men jag tyckte att den här bilden var så himla bra. Ska lätt köra denna replik nästa gång någon kommenterar att jag har handlat ;) 


Av Caroline - 27 oktober 2015 07:45


God morgon! 


Hoppas allt är bra med er denna tisdag! Jag är helt förvirrad på dagarna och tycker inte alls det känns som tisdag men så kan det vara. Precis som gårdagen kommer även denna dag bestå av plugg. Börjar känna mig yr av all fakta jag har i huvudet hehe. Tog en promenad i det fina höstvädret igår för att rensa tankarna lite. Lätt att man snöar in på vissa saker när man sitter själv dag ut och dag in med sina böcker. Hur som helst var det väldigt fint väder och när hösten är såhär älskar jag verkligen den. Alla fina färger och solen som skiner och gör så att löven ser ut att skifta färg, så vackert! Hoppas vi slipper regn och annat tråkigt resten av hösten, kanske inte så realistiskt men hoppas kan man alltid. Nu ska jag dock återgå till mitt plugg och hoppas att lite fler årtal fastnar. Hoppas ni får en bra dag, kram! 


 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards