Carrolajsa

Alla inlägg den 26 oktober 2012

Av Caroline - 26 oktober 2012 22:27

Hemma igen efter en mycket lyckad konsert. Var lite nervös eftersom jag skulle vara en av tre konferencierer men det gick bra, jag tappade inte bort mig och folk verkade nöjda :)

Nu ska jag gå och lägga mig eftersom jag ska upp om några timmar och skriva högskoleprovet.

God natt <3


   


Av Caroline - 26 oktober 2012 15:02

Hemma igen efter ett blåsigt arbetspass. Frös gjorde jag bara lite för jag hade strumpbyxor, jeans, vanliga strumpor, ullstrumpor, linne, tunn långärmad tröja, kofta, tjocktröja och jacka. Har det lite stressigt nu för ska hinna äta, duscha och byta om och sticka då artisterna ska ha soundcheck så jag ska hjälpa till lite där.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det fint <3

Av Caroline - 26 oktober 2012 07:41

Termometern visar typ 3 grader, det är lite vitt på något tak, en bil och lite på gräset och jag ska snart bege mig ut... Ska jobba några timmar idag utomhus, det ska bli kul men får ta på mig en massa kläder bara!

Ikväll gäller det med konserten och det är första gången jag ska vara konferencier för något så det känns spännande. Det är också första gången jag ska "hålla tal" eller rättare sagt framställa något muntligt utan att bli bedömd. Innan har det bara varit i skolan och då sitter en lärare där och ska sätta betyg. Visst har jag en tuff kritiker med idag också, mig själv, men jag har övat en del så det går nog bra.

Nu måste jag göra mig i ordning. Ha en bra fredag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards