Carrolajsa

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Caroline - 5 oktober 2012 22:50

Hemma igen efter en av de trevligaste kvällarna jag har haft på länge! Idag var det församlingsfest på församlingshemmet med personalen i kyrkan och en massa annat trevligt folk som brukar hjälpa till och fixa en massa! Det blev god mat, tårta, musik, tal och massa spex :) Det som gör att jag tillbringar mycket tid i kyrkan är inte bara för att jag tror på något utan för att det finns så mycket härligt folk som man träffar där <3 Nu blir det sängen för min del för jag börjar jobba kl. 7 imorgon. Natti :) 

Av Caroline - 5 oktober 2012 14:49

Usch som regnet vräker ner! Jaja, inte mycket att göra åt, har sluppit vara ute idag då jag mest suttit inne och haft det mysigt. Det började med två sprutor, en i vardera arm, sedan blev det frukost med en kär vän. Precis när vi var klara och jag skulle gå ett ärende på stan fick jag ett sms av en annan vän som undrade om jag var i stan och i så fall sugen på lunch så det blev lunch på Subway också. Värsta lyxen så här en fredag med både frukost och lunch ute, det är inte så ofta :) Nu ska jag plugga och sedan blir det församlingsfest ikväll. Ha det fint <3


 

God frukost



  

Det är höst och det är regn...

Av Caroline - 5 oktober 2012 06:49

Det blev inte mycket sömn i natt, kunde bara inte somna...men jag är uppe och hyfsat pigg och ska snart gå till bussen för idag är det dags för de två sista sprutorna inför min resa till Kenya. Efter det ska jag möta upp en vän i stan för att äta frukost :) Ha det fint <3


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards