Carrolajsa

Alla inlägg den 18 oktober 2012

Av Caroline - 18 oktober 2012 20:20

Jag har några saker kvar att fixa idag men det mesta är faktiskt fixat. Det är mycket småsaker som ska fixas inför resan till Kenya, telefonabbonemang ska ses över, mediciner fixas, fixa med överföring av pengar så räkningar kan betalas när jag är borta och massa annat smått. Som tur är har jag folk här hemma som kan hjälpa mig under tiden jag är borta :) Ett av mailen som skulle iväg idag var till barnhemmet jag ska vara på för att bekräfta när jag kommer så att jag blir hämtad på flygplatsen så det känns skönt att det kom iväg!

Nu måste jag fortsätta här och sedan tänkte jag sätta mig och kolla på "New girl" och "Två panka tjejer". Ha en trevlig kväll.




Av Caroline - 18 oktober 2012 17:20

Har avslutat studerandet för idag då jag har en del andra saker som också måste fixas, ska bland annat beställa framkallning av bilder då jag i flera år har tänkt göra en scrapbook. Jag började på en men behövde fler bilder för att kunna göra klart den så tänkte ta tag i det nu. Ska också börja skriva på manuset inför konserten där jag ska vara en av konferenciererna i nästa vecka och så har jag lite mail som ska iväg. Med andra ord, en fullspäckad kväll ;) Tänkte hinna träna lite också, får se om det blir en löprunda eller en omgång på stepmaskinen. Ha det fint <3


      Fina semesterbilder som de här vill man ju spara :)

Av Caroline - 18 oktober 2012 11:05

Hejsan! Idag är det studier vid datorn som gäller för mig, det hade dock gått lättare om min dator ville sluta krångla. Den vill inte alls som jag vill och Internet är segt, jippie... Bara det inte är dags för den att gå sönder, en dator är ganska bra att ha när man läser en distanskurs ;) Får hoppas att den bara vill retas lite. Annars får det bli till att läsa i böckerna istället. Ska ge den ett försök till. Håll tummarna, ha det fint <3


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards