Carrolajsa

Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Caroline - 7 oktober 2012 21:56

Har precis sett den andra delen av partiledardebatten, det är väldigt intressant tycker jag men samtidigt blir det lite väl mycket "smutskastning" på de olika partierna ibland men de tycker kanske att det krävs, jag vet inte men det kan inte vara lätt för dem... Jag hade tyckt att det hade varit väldigt intressant att vara politiker men jag vet inte om jag hade klarat av det, att vara avskydd av så många... 

Nu ska jag gå och lägga mig och det ska bli såååå skönt. God natt <3


       
Idag var det mysig kofta som gällde för fy vad kallt det var :/

Av Caroline - 7 oktober 2012 20:43

Har haft en skön söndag med sång i kyrkan, plugg och film. Jag satt och skulle plugga innan men det gick bra ett tag sedan somnade jag nästan vid skrivbordet. Jag lade ner huvudet på bordet och typ nicka till i en minut och då kände jag att det kanske var dags för en liten powernap. Jag tittade klart på den föreläsningen och sedan sov jag i typ en timme. Nu har jag fixat lite saker på datorn som behövdes fixas och snart är det dags för partiledardebatt på tv:n så det får man inte missa! Ha det <3

Av Caroline - 7 oktober 2012 13:12

Hemma igen efter en trevlig mässa i kyrkan, kören jag är med i var med och sjöng och det är alltid lika kul! Funderade ett tag på om jag skulle sova en stund nu men känner att jag ska plugga lite först och sedan bädda ner mig under täcket och se film. Kramar <3

Av Caroline - 7 oktober 2012 09:16

Hade en sjukt trevlig kväll igår, också :) Jag och två av mina vänner var ute och dansade hela natten lång! Vi träffade några bekanta till en av mina vänner också och dansade med dem så det var kul. Mindre kul idag kanske, är uppe efter 4 timmars sömn för jag ska sjunga i kyrkan idag...Men det ska bli kul att sjunga så det funkar. Nu måste jag göra mig i ordning, ha en trevlig söndag <3 


 

Klädvalet föll på den här tröjan och skinnshorts :) 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards