Carrolajsa

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Caroline - 23 oktober 2012 22:00

Har precis tittat på Veckans brott, ett mycket intressant program! Nu ska jag dock gå och lägga mig, är väldigt trött. Sov gott och god natt<3


   

De här snygga skorna köpte jag för ett tag sedan. De har ganska mycket detaljer men jag gillar dem :) De kommer från Scorett



Av Caroline - 23 oktober 2012 20:05

Igår tänkte jag flera gånger att det var tisdag och idag har jag flera gånger tänkt som om det var onsdag och så satt jag och skulle skriva in en sak i kalendern i mobilen och då visade min mobil att det var onsdagen den 24 idag och jag blev helt nervös! Tänkte att har jag nu tänkt att jag tänkte fel men har egentligen tänkt rätt! När jag hade tänkt efter någon sekund insåg jag att det var tisdag men jag hann vara nervös en stund och tänka massa tankar på saker jag hade missat om det hade varit onsdag :) Men nu är det TISDAG, jag har lite jobb kvar att göra, ska städa lite och sedan ska jag titta på ett av mina favoritprogram, "Veckans brott". Ha en trevlig kväll <3


Av Caroline - 23 oktober 2012 14:28

Jag tycker att det är kul med smycken, lite armband, örhänge och ett halsband kan piffa upp vilken outfit som helst. Jag använder dock inte för mycket på en gång för det kan bli lite too much men det är något man själv får avgöra. Jag har en hel del smycken men kunde inte låta bli när jag hittade några snygga igår när vi var på stan. Jag bara råkade få dem i handen och råkade gå till kassan och betala dem (det ena var det min mamma som "råkade" köpa) så då hade jag ju inget annat val än att ta dem med mig hem ;) Det blev ett lite längre halsband och ett armband.


                   Jag är mycket för svart- vita kombinationer, detta hittade jag på Ur & Penn

  Inte den bästa bilden men det är ett fint armband med flera kedjor och ett kors, från Gina Tricot

Av Caroline - 23 oktober 2012 10:23

Har haft en lugn morgon då jag tittat lite på tv men nu är det dags att sätta igång arbetet för dagen. Ska betala lite räkningar och lite annat sådant smått och sedan blir det till att plugga resten av dagen. Det är inte så långt kvar till sista tentan så nu gäller det att lägga in en extra växel :) 
Hoppas ni har en trevlig dag att se fram emot<3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards