Carrolajsa

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Caroline - 9 oktober 2012 19:36

Nu ska jag trotsa min frusna kropp och ge mig ut i blåsten! Ska träffa en vän för en liten pratstund :)


Tidigare idag ringde jag till Kenyas ambassad i Stockholm då jag ska fixa visum så jag ska hinna med en liten tripp upp till Stockholm också nu i höst :)


Nu måste jag gå, ha det fint <3

Av Caroline - 9 oktober 2012 17:17

Kom hem från ett möte för en stund sedan. Vi är några i kyrkans internationella grupp som annordnar en konsert för att samla in pengar till Svenska kyrkans internationella arbete. Jag, tillsammans med två andra tjejer, ska sköta mellansnacket och några lokala artister ska uppträda så det kommer nog bli hur bra som helst! :) Nu ska jag fortsätta plugga, kram <3

Av Caroline - 9 oktober 2012 13:16

Tog en paus i pluggandet så nu blir det lunch och Holby city :) 


 

Toast och äpple från trädgården, mums :) 

Av Caroline - 9 oktober 2012 10:08

Det blåser som om det vore storm här ute! Jag drabbas dock inte så mycket just nu för jag ska spendera min förmiddag med att plugga men synd om de som är ute och jobbar... Jag har en inlämning imorgon så jag har en del att göra, ha det fint <3


 
Testade webbkameran här innan, bukar inte använda den för kvalitén är ju inte den bästa men ändå lite kul.

Som ni ser har jag inte kommit ur mjukiskläderna än och har nyduschat hår :)

Av Caroline - 9 oktober 2012 09:55

Jag köpte årets upplaga av Rosa bandet häromdagen och eftersom det är till för att människor ska få hjälp från den hemska sjukdomen som drabbar så många så tycker jag att du också ska köpa ett!


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards