Carrolajsa

Alla inlägg den 23 december 2015

Av Caroline - 23 december 2015 18:28


God kväll! 


Fy vad trött jag är... Har jobbat hela dagen och vi har haft extremt mycket kunder. Väldigt trevligt med mycket kunder men det tar på krafterna. Nu är jag i alla fall hemma, har duschat och bytt om. Idag vankas nämligen julfirande hos pappa. Vi blir runt 10 personer så det är ganska lagom. Vågar knappt säga det men ärligt talat är jag inte direkt ett fan av julen längre. Jag gillar inte mycket av julmaten, jag älskar att ge presenter men blir lätt stressad över det för jag vill verkligen att folk ska bli glada över vad jag köpt, firandet går alltid på så mycket pegar, det finns så många som sitter ensamma och bara tanken på det ger mig värk i både hjärta och mage, ja det finns många saker som är jobbiga. Dock är det verkligen en familjehögtid och det borde vara fokus och det gillar ju jag. Julen är väl som allt annat, något med många sidor... Nu ringer det snart på dörren, hoppas ni får en trevlig kväll, kram! 


    

Granen strålar och bordet är dukat :) 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards