Carrolajsa

Alla inlägg den 18 december 2015

Av Caroline - 18 december 2015 15:49

Hej! 

Då var det fredag igen. Jag har varit i skolan hela förmiddagen och fick hjälp med hur jag ska referera till vissa rättsfall så det var bra, ett problem löst. Har fortfarande en del kvar att göra på uppsatsen men jag börjar se ljuset i tunneln nu. Dock dyker det upp nya tankar och problem typ hela tiden så man blir aldrig riktigt färdig tror jag hehe. Nu har jag dock intagit soffan då jag känner mig lite matt i kroppen. Det tar på krafterna när man pluggar och letar julklappar. Har ett par klappar kvar att köpa men en hel del är inhandlade så det känns skönt. Kvällen kommer jag ägna åt uppsatsen men det blir en tidig kväll, börjar jobba kl.6 imorgon så lär behöva gå och lägga mig i tid. Hoppas ni får en trevlig fredag, kram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards