Carrolajsa

Alla inlägg den 22 december 2015

Av Caroline - 22 december 2015 23:29

Äntligen ligger jag i min sköna säng! Har varit en väldigt hektisk dag med mycket att göra. Det var smärre kaos vid ett par tillfällen på jobb. En massa folk överallt, mina två jobbtelefoner ringde samtidigt från vars ett håll och kunder hade en massa frågor. Dock gjorde det så tiden gick väldigt snabbt. Väl hemma blev det till att packa in de sista julklapparna och fixa lite inför imorgon. Nu är jag dock väldigt trött så nu blir det sängen. Hoppas ni har haft en bra dag, god natt!

Några av klapparna :)

Av Caroline - 22 december 2015 11:11


God förmiddag!
Idag har jag en lång dag framför mig. Ska jobba kväll och med tanke på vilken dag det är lär det nog vara en hel del folk som ska handla. Men mycket folk är bra. Får ta fram mina extrabatterier idag tror jag för har inte sovit så mycket och mitt nackspärr gör att jag har huvudvärk. Tur man har trevliga kollegor som kan hjälpa till att underlätta dagen. Nu är det snart dags att gå av bussen. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards