Carrolajsa

Alla inlägg den 11 december 2015

Av Caroline - 11 december 2015 23:19


Idag var det dags för en kväll med en av mina nära vänner. Först bowlade vi och sedan blev det mat. Eftersom vi hade rört på oss i en timme (typ) och eftersom det är fredag lyxade vi till med riktig onyttig mat. Hur gick då bowlingen? Jo det gick väldigt bra för mig, var nästan lite chockad. Jag brukar inte vara superdålig men idag var jag ganska bra, kul! Jag hade bra motstånd men oväntat nog vann jag, har nog aldrig hänt förr. Kom hem för en stund sedan och har precis tittat på Downton Abbey, älskar det programmet. Nu blir det dock sängen för imorgon väntar ytterligare en lång dag. God natt vänner <3 


   
X//X/ är trevliga symboler i dessa sammanhang ;) 


 
Mitt resultat är det undre... 


  

Mumsig mat



Av Caroline - 11 december 2015 15:58


Nu börjar det närma sig jul och klapparna ska inhandlas. Det finns vissa personer som är enkla att handla till, jag skulle sätta mig själv i den kategorin även om jag vet att alla inte håller med. Dock finns det också de personer som är typ omöjliga att handla till. Antingen har de allt eller så behöver de inget speciellt. Visst kan man alltid köpa strumpor eller godis men jag tycker att det är roligare om man köper något mer personligt eller något väldigt användbart , även om strumpor kanske är användbart hehe (om personen inte önskat sig strumpor då såklart för då är det ju perfekt).  I min omgivning är pappa och farfar svårast. Båda två gillar att vara ute i trädgården och fixa så när jag kom in på sidanhttps://www.wexman.se/ kände jag att jag hade kommit rätt. De hade till och med en flik där det stod ”julgåvor”. Även en perfekt sida om man behöver julklappar till sina medarbetare. Min pappa är en öldrickare så lite fina glas hade kanske passat? Eller ett par arbetsbyxor kanske?


Även om det inte blir kanske just ölglas tyckte jag att det fanns många fina saker på deras hemsida så tänkte dela med mig av vad jag hittat. Det gäller att hjälpas åt här i julstressen!


Med inspiration från https://www.wexman.se/

 

 

Av Caroline - 11 december 2015 14:36

Hej!
Igår var en lång dag. Var uppe tidigt för att hinna en sväng till skolan innan jag skulle iväg och möta upp mina kollegor i Growing Together. Vi hade möte hela dagen då vi diskuterade lite hur verksamheten ser ut nu och hur vi vill att den ska se ut i framtiden. Vi uppdaterade även stadgar och broschyrer så vi hann med mycket. Dagen avslutades med ett möte på banken så det var en lyckad dag. Efter den långa dagen åkte jag hem till min pojkvän och där blev det plugg en stund innan vi avslutade kvällen med ett spännande avsnitt av Johan Falk.

Idag har jag pluggat hela dagen och haft möte med min handledare. Nu väntar snart ett föredrag och sedan ska jag möta upp en vän för bowling. Lär bli en bra kväll! Hoppas ni har en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards