Carrolajsa

Alla inlägg den 4 december 2015

Av Caroline - 4 december 2015 21:23


Igår var vi på Julgalan och det var så himla bra! Det var stor variation på både artister och låtar. Det mesta var inte jullåtar men en del var så det var himla fint. Vi har väldigt begåvade artister i detta land. Vi satt väldigt högt upp i arenan men tack vare bra zoom fick jag några bilder. Brukar inte fota så mycket när jag är på konsert för man missar lätt själva konserten då men några bilder är ju kul att ha. 


               

Av Caroline - 4 december 2015 16:00

Fick den här bilden av en vän häromdagen. Kan säga att det har varit lockande både en och två gånger hehe. Jag är väldigt glad över att jag går den utbildningen jag gör men det innebär inte att det alltid är en dans på rosor. Det är en väldigt tuff utbildning men också väldigt givande. Jag hade inte velat åka och inte komma tillbaka men åka iväg en sväng hade inte varit fel. Kanske kan bli en liten sväng någonstans i januari eller kanske redan i december, en weekend någonstans hade varit trevligt. Den som lever får se ;) 
Nu är det dock uppsats som gäller! 

Av Caroline - 4 december 2015 08:56


God morgon! 

Hade en väldigt trevlig kväll igår. Artisterna var fantastiskt duktiga och det var väldigt många som deltog så det var verkligen variation på låtarna. Det mesta var inte julmusik vilket jag visste sedan innan men de bjöd på några jullåtar så det kändes som pricken över i:et ;) 


Nu har jag precis varit och lämnat några barn på skolan och gud vad det regnar. Är så himla trött på regn... Resten av dagen kommer jag ägna åt uppsatsen. Det är ju en del kvar att göra, har dock redan gått en bra bit över ordbegränsningen så nu får jag sitta och ta bort istället, samma visa varje gång hehe. Nu ska jag sätta igång den här dagen, kram! 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards