Carrolajsa

Alla inlägg den 2 december 2015

Av Caroline - 2 december 2015 22:21


Idag har jag haft en väldigt trevlig dag. Den började med lite plugg innan jag åkte hem till en vän. Där blev det lunch, massa prat och fotografering. Vi är snart klara med vår grundutbildning och tänkte därför ta en bild tillsammans med alla våra böcker. Vi har läst enormt många böcker, det handlar om flera tusen sidor och väldigt många tusenlappar. Men oj vad vi har lärt oss! Det var väldigt kul att se hur många böcker det faktiskt är. Jag har sålt de flesta av mina böcker men en av mina vänner har sparat alla så det var bra. 

Kvällen har jag spenderat med en annan vän och då blev det middag och en massa prat. Kändes skönt att få prata av sig lite och spendera tid med människor och inte bara böcker hehe. Nu blir det dock snart sängen för imorgon väntar en lång dag. God natt! 



Den här stapeln är kanske 1,60 hög och då är det inte allt. Det är alla böcker som ingått i utbildningen men utöver det har vi en massa rättsfall, anteckningar, annat material och alla böcker vi har läst i samband med uppsatsskrivning. Det vore fel att påstå att vi har varit sysslolösa ;)


  

Av Caroline - 2 december 2015 11:29

God förmiddag!
Idag har jag en rolig dag framför mig. Först ska jag träffa några vänner och äta lunch och fota lite och ikväll kommer en annan vän över på middag. Helt klart en bättre dag :) Det blir lätt ensamt när man sitter och skriver uppsats så det är kul när man får komma ut och träffa människor hehe. Först blir det dock en sväng till skolan för att leta propositioner. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards