Carrolajsa

Alla inlägg den 8 december 2015

Av Caroline - 8 december 2015 16:03

Hej hopp!
Kände att lite miljöombyte krävdes nu på eftermiddagen så är på väg hem till pojkvännen för att fortsätta plugga. Trots att han precis har kommit hem har han en massa att göra så vill jag träffa honom får vi kombinera det med plugg. Men det gör inte så mycket för min del, även om vi inte pluggar samma sak så kan vi lika bra sitta i samma lägenhet och plugga och på så vis ändå "umgås". Bättre än att sitta på vars ett håll. Nu ska jag försöka läsa lite trots mycket folk på bussen, ha det fint!


Fick superfina presenter av min pojkvän nu när han kom hem. Det är ju inte direkt någon hemlighet att jag gillar Afrika så avbilden av kontinenten passade mig perfekt. Dessutom tycker jag av någon outgrundlig anledning att sköldpaddor är väldigt söta djur och dessutom har sköldpaddan en noshörning på ryggen och det var ett av djuren vi såg när vi var på safari. Om han tänkte så långt vet jag inte men det spelar inte så stor roll hehe ;)

Av Caroline - 8 december 2015 12:13


God förmiddag! 

Hoppas ni har en bra dag. Jag skulle egentligen inlett dagen med ett möte men det blev inställt så då blev det plugg istället. Är ju ca en månad till uppsatsen ska vara inne så jag behöver väl egentligen all tid jag kan få. Har inte några planer för resten av dagen men det blir förmodligen att ha datorn och böcker som sällskap i mitt fortsatta arbete på uppsatsen. Har den mesta av faktan och analysen på plats men det tillkommer en massa finjusteringar som tar en himla tid. Tur att det är kul att skriva för annars hade man nog blivit galen hehe. Nu ska jag fortsätta skriva, ha det fint! 


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards