Carrolajsa

Alla inlägg den 17 november 2012

Av Caroline - 17 november 2012 17:30

Nu är en del packat och det känns som om jag har koll på det mesta ;) Fortsätta får jag göra imorgon för nu ska jag snart iväg till tåget för att åka in till stan där vi ska ha lite klassåterträff med en del från klassen jag gick i på högstadiet och det ska bli väldigt trevligt :)

Hoppas ni får en bra kväll <3

Av Caroline - 17 november 2012 13:40

Kom precis innanför dörren med några påsar ;) Idag har jag handlat det sista jag behöver inför Kenya och det är ju en del. Nu ska jag packa lite och sedan blir det till att göra sig i ordning inför kvällen.

Ha det fint <3


 

Bio

Av Caroline - 17 november 2012 10:06

Jag och två av de bästa tjejerna var på bio igår och vi såg Breaking Dawn part 2, kanske inte helt otippat ;) Det har blivit en liten tradition för oss att se de filmerna på bio så det var mysigt. Vi var först inne på att dra ut efter men när filmen var slut orkade vi inte så vi åkte hem till mig och åt lite nattmat och satt och snackade istället.

Idag ska jag iväg och handla det sista inför Kenya och ikväll blir det klassåterträff med klassen från högstadiet. Kram <3


 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards