Carrolajsa

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Caroline - 9 november 2012 12:59

Jag är inget stort fan av One Direction, jag tycker absolut inte att de är dåliga, tvärtom men jag lyssnar inte direkt på dem. Full koll har jag dock då min syster och de flesta av hennes vänner ÄLSKAR dem så jag vet att de släppte en ny låt för inte så länge sedan. Jag har hört den men inte lagt så mycket energi på att lyssna på den men så fick jag ett tips om den igår från en som inte är ett direkt fan av dem och hon sade att den var väldigt bra så jag gick och lyssnade på den innan och den är verkligen bra, texten ä väldigt fin. Många har säkert lyssnat på den redan men har man inte tycker jag att man ska:)


Av Caroline - 9 november 2012 11:33

Idag har jag avklarat mitt sista jobbpass innan jag åker iväg, åtminstone vad jag vet nu ;) Håller på och pluggar för fullt nu och känner mig megastressad inför söndag men det ska nog gå. Ska plugga någon timme till innan jag ska iväg i kväll.

Hoppas ni får en bra fredag <3


  Jag har en del att läsa ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards