Carrolajsa

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Caroline - 11 november 2012 20:17

Nu har jag varvat ner lite efter tentan och slutat darra. Jag har varit konstant nervös inför idag i typ två veckor och när jag går och spänner mig så blir jag helt slut när det är över och allt släpper. Vi var många som skrev provet och man hörde folk sucka överallt så vi var nog många som kände samma sak.När jag hade lämnat över provet till vakten och skulle tillbaka till min plats blev jag helt yr och darrig men jag lyckades ta mig ut till bilen och nu känns det bättre :)

Har satt på en skiva med Peter Jöback och ska packa lite för imorgon bär det av till Stockholm och det ska bli himla kul!


    Jag hade ett av mina absoluta favoritplagg på mig igår, jag älskar den här klänningen från Gina Tricot.

Jag hade inte så mycket smycken på mig igår utan lät klänningen göra jobbet, till hade jag en ormskinnsmönstrad väska.


Av Caroline - 11 november 2012 17:18

Nu är jag klar med tentan och det känns ganska skönt ;) Lite tråkigt på ett sätt för det betyder att kursen är slut och den har varit väldig intressant men allt har ju ett slut. Men nu börjar nästan den värsta tiden som bara består av väntan, nu kan man inte göra något mer än att gå och vara nervös... Provet kändes ganska bra men som alltid hade jag gärna suttit en timme till, minst! I mitt fall brukar det inte vara kunskapen som är mitt problem (självklart kan jag inte allt) utan tidsbrist men jag kan tänka mig att det är många som känner så. Nu ser jag dock fram emot en lugn och skön kväll, kram <3

Av Caroline - 11 november 2012 11:15

Idag är det dags för tenta, har lite ångest och är nervös men det brukar bli lite bättre när man får provet för då är man så fokuserad på att bara lösa uppgifterna inom tiden så då kör man bara på. Detta är min första tenta så det känns ändå lite kul... Nu ska jag snart åka, ha en fin söndag <3 And wish me luck ;)

Av Caroline - 11 november 2012 09:12

God morgon, god morgon!

Peter Jöbacks "I love musicals" var riktigt bra igår. Hans röst är fantastisk och de artisterna han hade med sig var fantastiska. Han blandade lite skämt, teater och såklart låtar från massa olika musikaler, en väldigt bra kombination :)


       

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards