Carrolajsa

Alla inlägg den 7 november 2012

Av Caroline - 7 november 2012 21:13

Jag känner att jag har suttit ner mycket på senaste tiden eftersom jag har pluggat för jag är helt stel... Fick dock lite massage igår vilket var väldigt skönt så nu känner jag mig lite mjukare men lite öm ;) Jag har pluggat hela kvällen och ska göra det en stund till sedan blir det sängen för jag ska upp och jobba tidigt imorgon.

Ha det bäst<3


Här läses det för fullt...  

Av Caroline - 7 november 2012 11:52

Hemma igen efter att ha varit hos läkaren, tagit foto till visum, varit på biblioteket och varit och lånat en cykel. Nu blir det plugg resten av dagen och ikväll är det dags för den sista övningen med kören innan jag åker, det kommer vara första gången på 14 år som jag har uppehåll från kören, det kommer kännas väldigt konstigt...

Nu måste jag sätta igång och plugga, kram <3

Av Caroline - 7 november 2012 07:00

Jag ska snart gå iväg till bussen och åka in till stan. Har en läkartid för att titta min astma och sedan ska jag gå och ta foto till mitt kenyanska visum. Tycker inte om att ta sådana kort för det blir alltid lite konstigt, att sitta där i någon konstig ställning och typ inte le men det måste ju göras ;)
Nu måste jag ge mig ut i kylan, ha en fin dag <3

Av Caroline - 7 november 2012 06:16

Barack Obama sitter ytterligare 4 år som president i USA, yes! Jag är ett stort fan av Obama och tycker att han har väldigt sunda tankar. Grattis Barack Hussein Obama Junior :)
 
 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards