Carrolajsa

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Caroline - 5 november 2012 22:21

Nu blir det sängen efter en lång dag, hoppas jag får sova ordentligt i natt. God natt<3


Av Caroline - 5 november 2012 18:43

Jag pluggade hela förmiddagen idag och sedan tog jag bussen för att hämta mina bonussyskon på skolan. Det tog ett bra tag innan vi var hemma igen efter att ha väntat på bussar och liknande och kallt var det men vi satt och räknade bilar så vi höll oss sysselsatta, något måste man hitta på när man väntar med två otåliga 7-åringar. 
När vi kom hem var det dags för läxläsning så jag kände mig som en läxtant när jag satt där med två sjuåringar och en 16 åring som behövde hjälp men det är kul att hjälpa till :)
Nu ska jag plugga lite till, ha det fint <3 

Av Caroline - 5 november 2012 09:42

Har haft en hemsk natt i natt, kunde verkligen inte sova utan mådde bara dåligt så det blev inte många timmars sömn. Efter att ha vaknat typ femtioelva gånger i natt tänkte jag när klockan var runt 6,30 att nu kan jag lika bra gå upp och göra lite nytta så jag gick upp och pluggade. Jag har gjort det nu några timmar och det kommer bli några timmar till, böjar få riktig ångest inför tentan... 

Hoppas ni får en bra måndag <3 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards