Carrolajsa

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Caroline - 2 november 2012 15:26

Golvet är fullt av papper och böcker då jag försöker kolla så jag har allt material, alla uppgifter och anteckningar inför tentan. Det är en hel del så jag vill försäkra mig om att jag har koll :) Ska plugga en stund till innan det är dags att duscha och göra sig i ordning inför kvällen. Kram <3


Den här tidningen ligger inte längre på mitt golv och jag har inte hunnit läsa artikeln än med en av Sveriges snyggaste 40 +are och en av våra bästa röster, men längtar till konserten nästa helg :)

Av Caroline - 2 november 2012 08:13

God morgon   

Idag är det fredag och därmed snart helg :) Jag har en del saker inplanerade den här helgen så det ser jag fram emot. Idag är det plugga som gäller, eller åtminstone fram till typ 17 så jag hinner göra mig i ordning innan jag ska iväg på middag.

Jag var ju och shoppade med min käraste vän Victoria i måndags och täkte visa lite bilder på mina fynd.

 

Jag brukar inte ha så här mönstrade byxor på mig men jag gillar verkligen de här färgerna så jag tänkte att jag testar:) För att inte se ut som en färgpalett tänkte jag matcha med en svart eller mörkgrå tröja.



   
Den här vita skjortan blev det också, jag gillar att den är helt vanlig och enkel men med de små detaljerna i form av nitar och stjärnor.


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards