Carrolajsa

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Caroline - 30 december 2013 21:55

Idag har det varit en väldigt bra dag! Jag har hunnit med plugg, fika med en fantastisk vän, lite jobb vid datorn och sett program med Peter Jöback. Dagar som denna behövs de också :)
Kan dock inte riktigt förstå att det är näst sista dagen på året, detta året har gått galet snabbt. Men det är bara att inse att man inte blir yngre och att man inte kan få saker ogjorda utan det är bara att köra på och försöka hinna med allt som man vill hinna med :)
Nu blir det lite plugg innan jag ska krypa ner i sängen och försöka få en god natts sömn, kram!

Av Caroline - 30 december 2013 20:08

Kvällen är räddad! Peter Jöback är på tv! Det är delar av hans föreställning "I love musicals" som sänds. Jag har sett den live två gånger men den tåls att se igen :)
Så nu är mjukiskläderna på, ljusen tända och filten på och nu ska jag njuta av bra musik innan det blir till att fortsätta plugga. Ha en trevlig kväll <3

Av Caroline - 30 december 2013 12:04

Nu blir det snart en paus i pluggandet för idag ska jag iväg och fika med en vän. Vi har inte setts på ett bra tag nu för hon bestämde sig för att flytta uppåt i landet för att plugga så det ska bli himla kul att träffa henne idag :)
Hoppas ni får en bra början på veckan, den här som innehåller både de sista dagarna på året och de första på nästa år. Ha det fint!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards