Carrolajsa

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Caroline - 7 december 2013 20:59

Snön knarrar under skorna, jackan prasslar och kylan känns in under alla lager av kläder ;) Jag trotsade kylan och gick en promenad för jag kände att jag var tvungen att gå ut. Vädret har ändrat alla mina planer idag och jag hade sett fram emot den här dagen så nu har jag varit uttråkad hela dagen trots att jag egentligen har en massa saker att göra. Men nu blir det lite tv och arbete vid datorn.
Hoppas ni har haft en bra lördag!

Av Caroline - 7 december 2013 13:51

Var precis ute och skottade snö och kom då att tänka på att det var en viss skillnad mot vad jag gjorde vid den här tiden för ett år sedan. Istället för snö var det snarare kackerlackor och sand från vägen som skottades eftersom jag var i Kenya. Jag vet inte riktigt vad jag föredrar hehe. Nu måste jag göra något vettigt av den här dagen så nu blir det plugg.
Puss och kram!

Av Caroline - 7 december 2013 10:42

Mr Sven storm och Mr Snö har ändrat mina planer åt mig idag. Planen var frukost med en vän på stan och sedan julklappshandling för min del men det blev till att stanna hemma istället för risken fanns att jag varken kom dit eller hem. Förhoppningsvis blir det bättre framåt eftermiddagen så att man kan hitta på något kul, fram tills dess får det bli plugg.
Ha en trevlig lördag <3

En del snö har det blivit så nu är det säkert många barn som blir sugna på att ge sig ut ;) Jag har redan blivit träffad av den första snöbollen (blev det igår) men det blir säkert fler.

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards