Carrolajsa

Alla inlägg den 24 december 2013

Av Caroline - 24 december 2013 09:32


"Idag är det julafton, det känns dock inte som det här men ändå..."


Detta var de inledande orden i min dagbok från den 24 december förra året. Jag var ju i Kenya motsvarande tid förra året och där kändes det ju inte riktigt som jul. Jag firade dock och det fanns gran, ljus, mat och julklappar så så olikt var det inte med det är klart att det var väldigt annorlunda ändå. Den bästa presenten var nog ändå att jag fick sällskap av en annan volontär, en fantastisk tjej från Australien som jag hade väldigt trevligt med. Jag saknar det jag fick vara med om varje dag men förhoppningsvis blir det en resa till Kenya nu till våren :)


Men idag är det julafton och jag är i Sverige och snart bär det av till kyrkan för lite sång och sen bär det av hem till min moster för julfirande.
Hoppas att ni alla får en riktigt bra julafton. God Jul <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards