Carrolajsa

Alla inlägg den 2 december 2013

Av Caroline - 2 december 2013 23:23

Det blev faktiskt en springtur i det kyliga vädret. Har jag börjat tänka på en sådan sak måste jag typ göra det ;)
Nu blir det dock sängen så att jag orkar vara produktiv imorgon också. God natt <3

Av Caroline - 2 december 2013 20:52

Idag var min plan att sitta inne i mjukisbyxor och tjocktröja, med andra ord; helt ofixad och bara plugga. Bortsett från en liten sväng till affären så höll jag mig till min plan men under den lilla stunden som det tar att gå till affären kände jag att det var ganska kallt, men ändå friskt. Jag är faktiskt lite sugen på att springa en runda, har inte tränat på ett tag för jag har haft så himla mycket att göra men efter att ha pluggat hela dagen hade det kanske varit skönt att komma ut en sväng... Men att stanna inne i soffan känns lite mer lockande... ;) 
Hoppas ni har haft en bra måndag, kram!

Av Caroline - 2 december 2013 09:33

Idag hade jag inte tänkt sätta min fot utanför huset. Istället blir det plugg hela dagen och det behövs verkligen! Dessutom är det minusgrader ute så det känns inte så lockande att gå ut ändå ;)
Hoppas ni får en bra start på veckan. Kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards