Carrolajsa

Alla inlägg den 14 januari 2016

Av Caroline - 14 januari 2016 20:16


Sedan några timmar tillbaka är vi åter på svensk mark. Tråkigt nog var vårt flyg försenat på vägen hem också. Det var dock typ bara 1,5 timme så vi överlevde men ändå. Flygresan gick bra, jag sov en hel del och pluggade lite också. Väl hemma i Sverige blev vi inte så glada av att se snö och inte heller känna kylan. Budapest är inte varmt direkt, bara några grader varmare än här, men vi hade sol nästan hela dagen igår och det kändes vårigt i luften så att mötas av vinter var ju inte riktigt lika kul. Väl hemma blev det lunch på centralen innan vi åkte hem på vars ett håll. De senaste timmarna har jag suttit och förberett morgondagens opponering men är snart klar. Skönt är det för är så himla trött. Har blivit sena kvällar och tidiga morgnar de senaste dagarna och det börjar kännas. Hur som helst har det varit en väldigt mysig resa och Budapest är verkligen en fin stad <3 


 
En bild från gårdagen när vi gick runt i staden och tittade på massa fina byggnader. Det är verkligen en fin stad! 


     

Högt där ovan molnen... ;) 



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards