Carrolajsa

Alla inlägg den 4 januari 2016

Av Caroline - 4 januari 2016 21:00


God kväll! 

Idag har jag suttit på skolan stora delar av dagen då jag har jobbat med uppsatsen. Behövde tillgång till några böcker samt skrivare så kändes lättare att sitta där. Uppsatsen är inte riktigt klar utan ska läsa igenom den ett par gånger till och förmodligen ändra lite till. Jag kommer förmodligen aldrig känna mig klar men någon gång måste man bara bestämma sig för att man inte kan göra mer... Ska fortsätta en liten stund till sedan blir det duschen och sängen. Planerar att sitta en stund på skolan imorgon också och förhoppningsvis bli klar. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!


  Hade inte tid att förbereda lunch igår så unnade mig en sallad, oj vad jag hade längtat efter det! ;)  



Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards