Carrolajsa

Alla inlägg den 10 januari 2016

Av Caroline - 10 januari 2016 21:18


Idag har jag varit i ett mys-mood hela dagen. Har gått runt i mjukiskläder, osminkad och ofixat hår hela dagen. Har pluggat en hel del så är nästan klar med opponeringen vilket känns skönt. Har även hunnit städa garderoben samt börjat packa vilket också känns väldigt skönt. Har lite städning kvar och har inte helt bestämt vad jag ska ha med mig för kläder på resan (samma problem varje gång...) men jag har hela morgondagen på mig så det är ingen fara. Nu ska jag fortsätta städa så att jag hinner sova några timmar innan det är dags att gå upp igen. Hoppas ni har haft en trevlig helg, kram!


 



Av Caroline - 10 januari 2016 10:11


God morgon! 

Det var typ omöjligt för mig att somna igår, tror klockan var 2 sista gången jag tittade på klockan. Det enda jag gjorde var att vända och vrida på mig, så irriterande. Får kanske skylla mig själv lite för jag sov en bra stund på eftermiddagen på grund av extrem huvudvärk men ändå. Hur som helst inledde jag den här dagen med en promenad i blåsten sedan en dusch följt av frukost så nu är jag redo att kicka igång den här dagen. Ska mestadels plugga idag och förhoppningsvis blir jag klar med min opposition. Planerar även hinna med att städa min garderob för det behövs verkligen...

Hoppas ni får en bra söndag, kram! 

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards