Carrolajsa

Alla inlägg den 12 januari 2016

Av Caroline - 12 januari 2016 21:49


God kväll!
Nu är snart första dagen i Budapest över. Idag har vi mest gått runt och tittat, varit på ett shoppingcenter, ätit och bara tagit in atmosfären. Flyget var lite sent på vägen hit men vi har ändå hunnit med en del så det känns skönt. Imorgon har vi en heldag så då hoppas vi på att hinna se en massa saker. Vi har nästan precis kommit tillbaka till hotellet efter en middag ute på stan. Åt något av det godaste jag någonsin har ätit, en mozarellafylld ravioli i parmesansås, gudomligt gott! Nu blir det dock lite avslappning i vårt privata (!) jacuzzi. Hoppas ni har haft en bra dag, kram!

Av Caroline - 12 januari 2016 07:51


Då sitter vi äntligen på flygplatsen! Hittills har allt gått smidigt, knappt någon kö här så vi kom igenom allt direkt och nu sitter vi och äter frukost. Vårt plan verkar bli lite försenat vilket är tråkigt men vi hittar säkert på något att göra. Jag har inga problem med att roa mig på flygplatser, efter att ha rest en hel del själv blir man ganska bra på det hehe. Nu ska vi äta upp innan det blir en tur i affärerna. Ha det fint!


Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards