Carrolajsa

Alla inlägg den 17 september 2015

Av Caroline - 17 september 2015 15:30

Hejsvejs!

 

Då var torsdagen här, dagarna går så himla fort vilket innebär att tentan närmar sig med stormsteg, hjälp... Min dag kommer bara bestå av plugg. Jag var en sväng i skolan innan för att förbereda morgondagens seminarium med min grupp men resten av dagen kommer jag spendera inomhus med en bok i handen. 

 

Igår kväll fick jag en paus från plugget en stund för då var jag iväg på event. Vi lyckades klämma in två stycken på en och samma kväll för butikerna låg så pass nära. Ett var ett samarbete mellan Smarteyes och Body shop och det andra var H&M. På både ställena kunde man bli sminkad, fick se på lite nyheter och ta del av lite dryck och plockmat. Vi var hos Smarteyes och The body shop först så jag blev sminkad av dem. Det var ganska långt ifrån hur jag brukar sminka mig men det är det som är roligt när man är på sådana här tillställningar, att testa något man inte brukar göra och kanske också lära sig något nytt. Trevligt var det i alla fall!


 

Fick flera kommentarer om att de tyckte att jag passade i rött läppstift så detta är kanske något man ska fundera på i framtiden? 
Fick också en komplimang om att jag hade väldigt fina läppar och då syftade personen inte bara på färgen. Känns som att man brukar inte få en komplimang om hur läpparna ser ut, åtminstone inte jag, utan det är snarare vad man kan göra med dem som brukar vara föremål för komplimangen ;) Hur som helst var det trevligt att höra. 




 

 
Blev även lite plockmat och "bubbel". 




Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards