Carrolajsa

Alla inlägg den 10 september 2015

Av Caroline - 10 september 2015 20:57

Idag är jag ganska trött kan jag säga. Hade väldigt svårt för att somna igår, skulle upp tidigt, har varit i skolan många timmar och pluggat hela kvällen. Ja ni hör själva att det inte är så konstigt att jag är trött hehe. Hur som helst ska jag snart krypa till sängs och imorgon väntar föreläsning och mer plugg. Folkrätten håller mig sysselsatt! 


Hoppas ni har haft en bra dag och att ni har en trevlig helg att se fram emot. Kram! 

Av Caroline - 10 september 2015 07:49

God morgon!

Började morgonen på bästa sätt, lyckades klämma armen i strykbrädan. Vet inte riktigt hur det gick till men den gled på något sätt och vek ihop sig med min arm emellan, aj kan jag säga. Men det går väl över.

Idag har vi en ganska lång dag framför oss i skolan. Vi har bara två föreläsningar men ett hål på fyra timmar där emellan så då blir dagen lång. Tur att vi är flitiga nog och pluggar i pausen så att man får gjort lite idag.

Nu börjar vi strax, hoppas ni får en bra dag. Kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards