Carrolajsa

Alla inlägg den 16 augusti 2015

Av Caroline - 16 augusti 2015 22:16

Idag har jag städat precis hela dagen. Jag har sorterat kläder, smycke och en massa annat. Blev en hel del som jag ska ge bort så det känns ganska skönt. Alltid skönt att bli av med saker som man ändå inte använder. Nu blir det dock sängen för tänkte fortsätta städa och sortera imorgon. Och packa för nu är allt klar och på onsdag åker jag! Men mer om det en annan dag, god natt!

Av Caroline - 16 augusti 2015 07:45

God morgon!
Det är min första semesterdag och jag vaknar lite i 7. Vad hände med sovmorgonen? Min kropp är inte så bra på det här med att sova haha.

Jag hade en väldigt trevlig dag igår åtminstone. Först blev det jobb i några timmar och efter det hade jag ett par ärende att uträtta. Väl hemma blev det till att snabbt fixa till sig för att sedan åka iväg till Rix FM festivalen. Det var väldigt trevligt och bra musik att lyssna på. Vi hade blivit lovade att få vara backstage men väl där visade det sig att det hade blivit något strul och våra namn hade försvunnit någonstans på vägen så vi fick tyvärr inte komma in, lite tråkigt men inte så mycket vi kunde göra åt det.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Kanske städa eller bara ligga i soffan framför tv:n, vi får väl se ;)

Hoppas ni får en trevlig dag, kram!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards