Carrolajsa

Alla inlägg den 6 augusti 2015

Av Caroline - 6 augusti 2015 06:14

God morgon!

Oj vad mycket jag hade att göra på jobbet igår. Det var en del varor som skulle upp och de sista tre timmarna var jag själv på två avdelningar. Man brukar vara två men igår hade det blivit ändringar. Så där sprang jag med tre telefoner och ett larm så byxorna var så tunga att de hängde långt ner på höfterna hehe. Det gick bra men det blev en del spring. Idag blir det nog lite lugnare för idag är vi lite fler som jobbar. I eftermiddag ska jag iväg på ett par ärende och imorgon väntar sommarens sista arbetsdag, tiden går fort.

Nu ska jag göra mig i ordning för snart bär det av till jobbet. Hoppas ni får en bra dag, kram!

Såhär såg himlen ut när jag cyklade till jobbet häromdagen, helt underbart!

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards