Carrolajsa

Alla inlägg den 20 november 2013

Av Caroline - 20 november 2013 22:51

Idag var det plugg hemma som gällde hela förmiddagen och sedan bar det av till skolan och föreläsning samt grupparbete. Senare på kvällen gick jag och en av mina vänner i klassen på en föreläsning som annordnades av kåren. Det var professor Sten Levander som pratade om hanteringen av svårt psykiskt sjuka brottslingar. Det var väldigt intressant och han var en lärd man med mycket åsikter.
Nu ska jag dock krypa ner i min kalla säng och läsa lite obeståndsrätt innan det är dags att sova. Kram <3

Jag skrev med Michelle innan, och hon är i Kenya. Jag frågade bland annat om vädret och hon sade att de hade fint väder och att hon hade glömt solkrämen så hon hade nog röda axlar ikväll. Lite skillnad mot här för när jag gick ut trodde jag att jag hade glömt vantar och då hade jag haft röda fingrar men av motsatt anledning ;)
Enligt min väderapp verkar vi ha liknande väder men de har "några" fler plusgrader än oss ;)

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards