Carrolajsa

Alla inlägg den 6 november 2013

Av Caroline - 6 november 2013 21:49

Idag blev det en lång dag i skolan men roligt hade vi. Jag har helt fantastiska vänner i skolan och vi har alltid så himla roligt :) Vi kan prata om allt från politik och juridik till bröllopsklänningar.
Idag var det ju dags för domslutsredovisning och det gick bra. Vi vann faktiskt målet som vi var kärande i och i målet som vi var svarande i fick vi till viss del igenom vad vi yrkade på så det var kul.
Hela kvällen har jag spenderat vid skrivbordet med näsan i en bok men nu är det snart dags för sängen så att jag orkar med morgondagen också.
Hoppas ni har haft en bra onsdag, god natt <3

Av Caroline - 6 november 2013 08:13

Blä... jag vaknade med världens huvudvärk idag och det är alltid lika jobbigt. Man vill typ bara dra täcket  över huvudet och sova men det går ju oftast inte ;) Så är fallet idag för idag väntar en lång dag i skolan med föreläsning och domslutsredovisning. Vi har även bestämt att vi ska köpa sallad till lunch så det ser jag fram emot, det är vår vardagslyx som vi festar till det med lite då och då haha :)

Vardagslyx var det även igår för då var jag ocskå ute och åt, då blev det "hemmagjord" hamburgare på en väldigt bra restaurang. Det var jag, min pojkvän och hans mamma som var ute och åt. Det var första gången jag träffade någon i hans familj så det var väldigt trevligt.
Nu är det dock dags att gå till bussen. Hoppas ni får en bra dag <3   

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards