Carrolajsa

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Caroline - 15 november 2013 22:23

Tänk om man hade kunnat klona sig. Mina fina kollegor i organisationen är just nu på väg ner till Kenya och jag önskar inget hellre än att jag också satt på ett plan. Men nu har det kommit andra saker ivägen och då får man göra det bästa av situationen.
Trots avsaknaden av flygplan har jag haft en trevlig kväll ;) Jag har varit på välgörenhetskonsert i kyrkan med en massa duktiga personer som spelade och sjöng och pengarna som samlades in ska gå till Syrien samt Filippinerna. Nu har jag dock landat i soffan och ska jobba lite vid datorn innan det blir sängen.
Hoppas ni har en trevlig fredag <3  

   
Fantastiska Sara Thuresson var en av de som sjöng ikväll

Av Caroline - 15 november 2013 08:59

Välkommen förkylning nummer 78! Jag har blivit förkyld igen, det känns som om jag inte är något annat det här året. Bara den här morgonen tror jag att jag har nyst typ 20 gånger. Men det är väl vila som gäller (tänka kan man men det kommer ju inte ske hehe) och proppa i sig frukt och vatten.
Men nu är det snart skola som gäller och ikväll blir det välgörenhetskonsert. 

Hoppas ni får en bra fredag <3

Presentation


Hej!
Jag är en 26-årig jurist som jobbar på en svensk myndighet. Jag drömmer om att jobba för alla människors lika värde och hoppas att jag kan använda min juristutbildning till detta.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards